Det senaste!

En försenad uppdatering om Växjö kanske vore något! Jag tyckte han skötte sig jättefint i ringen, det är fortfarande bordet vi måste träna på. Men han rörde sig fint och ställde upp sig klockrent! Han placerade sig 2a i juniorklassen med CK efter Annelies fina unghund! Sedan blev han placerad som 4e bästa hane, men oroa er inte! Vi tar igen det där sen!
 


Imorgon rullar bilen iväg till Karlstad och vi förbereder oss för fullt här hemma inför en hel helg med freestyle och heelwork. Ska bli sjukt kul och spännande med en helt ny tävlingshund. Är i alla fall väldigt nöjd med mitt heelwork-program, freestylen däremot slängde jag ihop ikväll och skulle nog egentligen behöva finslipas lite, men det får bli till nästa gång! (Jag är nöjd så länge jag har valt en låt, haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0